måndag 12 juli 2010

What if I had never walked away 'cause I still love you more than I can say

Gårdagen blev lugn, var en stund med F på förmiddagen och tog det lugnt resten, såg fotbolls VM lite i smyg, bästa var då någon sprang in på plan och försökte sno pokalen fast det vägrade dom visa i TV, då det väl händer något, då får man inte se det!

Det betyder dock inte att jag tycker det är okey med dom som bara är är där för att slåss och förstöra! Tänk vad bra ridsporten är, där har jag inte direkt sett några huliganer.. än!

Iallafall så förlorade Nederländerna finalen och jag hejade på dom för dom är lite tuffare än Spanieln! Dom tillåter så skumma saker, har bra hästar och gör förjävligt bra musik!

Var skitjobbigt att somna, var typ pigg och trött samtidigt så knixade jag till nacken så jag fick ont i huvudet och bläää gick inte alls att sova så blev verkligen inte många timmars sömn inatt och höll på att försova mig! Vaknade en kvart innan jag skulle vara på jobbet! Tur att man har flex så det inte är en katastrof om man råkar komma några minuter efter 6!

Ska väl snart ta och sova för jag är skittrött!

Jag diggar pappas ena parfymflaska!

Inga kommentarer: