onsdag 14 juli 2010

Out of my head, Out of my bed


Idag har jag gjort extremt lite! Jobbade ju som vanligt, fy vad jag längtar tills 22:05 på söndag för efter det så är det LEDIGVECKA!


Jag, Karro, Karro och Sara har suttit och diskuterat hur opoetiskt språk Svenskan är! Hur GAY låter det inte då böcker, texter, låtar o.s.v. är översatt till Svenska? Låter ju som så mycket bättre på Engelska.. Låtar vi skrattade åt hur det lät då man översatte var bl.a. Run to the hills, Hit me baby one more time, Teenage Dirtbag, Eye of the tiger..

Annars har jag mest bara tagit det lugnt idag, suttit vid datorn och sprungit runt och fotat allt möjligt! Min vattendropsfoto oskuld är numera tagen! 


Världens renaste handfat eller hur det nu var! JONTE STÄDA!!
Egentligen så SKA jag ju sova nu för jag vet att jag kommer vara äckligt toktrött imorgon! Så får avrunda och säga GODNATT!

1 kommentar:

Christina sa...

bilderna blev ju riktigt bra ^^