fredag 16 juli 2010

How do we sleep while our beds are burning?


Nu är det... ehm... fredag vilket BRUKAR betyda helg och 2 lediga dagar då man får sova ut, men för vissa (jag) så betyder det bara ännu en dag och imorgon ännu mer jobb, hur ska jag lyckas ta mig upp ur sängen imorgon är en riktigt bra fråga för jag är riktigt riktigt trött nu!

Var iallafall roande en av dom första gångerna jag vaknade i morse (enligt mig inatt) hade igång Bandit Rock under natten och vad hör jag om inte Nobody's Wife - Anouk, så jag log och lyssnade på låten.. och sen somnade jag om igen och sov supergott och säkert med ett leende på läpparna om jag inte drömde att den spelades, men det vore riktigt skumt! Så grymt härlig låt, ni som har Spotify klicka på låtnamnet och lyssna!

Eftersom pappa är kidnappad av sina jobbarkompisar som ska fira hans 50-års dag i förskott så blev det inte som tänkt, vilket betyder att handla så jag får ta bussen själv till Kåge för att handla, vuxenpoäng? Dags att göra en handlingslista så jag inte glömmer något! Mat och Burn är väl det viktigaste, jag ska ju hålla mig vaken!


Inga kommentarer: