torsdag 22 juli 2010

I can do it even better with broken heels!


Har inte bloggat på några dagar så får väl dra igenom vad som har hänt.

i måndags tog vi bort Cicciolina efter att ha haft hon sen hon var kattunge till 14 års ålder, hon hade nå knölar, typ juvertumörer och såg allmänt risig ut så pappa beslutade att låta hon somna in innan det blev ännu värre, varför dra ut på plågan?
Cicciolina 1996 - 2010 R.I.P

Hade det inte varit för att vi har Doris här, hon kom hit en stund efter att vi hade tagit bort Cicco så hade det nog känts väldigt tomt, men hon åker till mamma idag så sen kommer det vara mycket tomt utan djur!

Natten måndag - tisdag så kom Grunko hit, han skulle väl egentligen komma under dagen/kvällen men blev en smula senare! Vi for iallafall direkt till Max och åt sådär mitt i natten, jag tog ett Friscomål med Fanta Exotic och Grunko ett vanligt Maxmål med Milkshake och så lämnade han mig till att beställa! Sa bara "Du vet vad jag brukar ha, beställ det!" Något säger mig att vi umgås alldeles för mycket eftersom jag faktiskt t.o.m visste vilken smak han ville ha på sin Milkshake! Gott var det iallafall!

Sen åkte vi till Statoil och köpte en Cola, och det gjorde min natt helt klart! Då jag kom in så spelades det I'd anything for love (but I won't do that) med Meat Loaf och hon i  kassan satt och sjöng med, typ tog betalt, sen började hon sjunga igen.. Känns bra att man inte är ensam om att ha lust att sjunga konstant!

Sen for vi till mig och sov och Doris fick sova på golvet och det var väl jättesynd om henne då (enligt henne)

Tisdag förmiddag blev vi sugen på glass och for till den nya kiosken i Kåge, Smått och Gott, Vi sprang runt där och typ "Kolla dom här! Hur länge sen var inte det?" blev iallafall köpt lite annat än glass! Jag köpte iallafall en bägare med 3 kulor, Lakrits, Päron och Marängswich, Den som kom på Lactrasetabletter så jag kan äta glass lite då och då ska ha ett stort TACK!

Tisdagkväll så var jag med pappa, jonte (och Doris en stund) på grillfest hos Grannarna, det var trevligt även om det var dom grannarna vi umgås minst med, blev typ chockad då pappa sa att vi skulle äta hos dom!

Sen tror jag inte det har hänt så mycket! Idag så blir det att fira pappa på Båtmuseet eftersom han fyller 50 år! Grunko som bara fyller 21 har fått nöja sig med ett Grattissms..

Ikväll så blir det väl kanske att fara på Trästocks.

 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du börjat blogga Jenna. Kul att läsa om ditt liv och dina tankar. Kramar

Camilla sa...

Anonym var inte meningen att det skulle bli. Det är ju jag...mostra din :D