torsdag 22 juli 2010

Pappa 50 år + Trästocks

Idag fyller ju som sagt pappa 50 år så vi har varit och firat han på Stackgrönnans Båtmuseum, har inte varit där sen jag var liten och ät gigantiska negerbollar, antingen har dom slutat med dom/gjort dom mindre eller så ser dom inte lika stora ut längre!

Blev dock en klassiker, vilket betyder en Räkmacka, dom har supergoda och stora räkmackor! Alla som känner mig borde väl känna till hur galen jag är i räkor?
Före
Efter
Sen gick vi och kollade på båtar, fast båtarna var väl en smula tuffare då vi var små och hoppborgen fick man inte hoppa i om man var över 14, nästan skamligt! Bara för att jag tycker om att studsa runt problemet då man blir äldre är ju att det är större risk för att någon unge gör sig illa om man råkar hoppa på dom!

Så fick man inte längre gå in på stora båten, som i övrigt inte ser särskilt stor ut längre!



Sen så for vi hem och i princip bara vände för sen for jag och pappa på Trästocks så träffade vi även Anna, vi var där och såg Melissa Horn, nått annat och Hästpojken + att vi åt på Frasses fast mitt under Hästpojken så började det regna massor och egentligen hade pappa tänkt se ett till band men eftersom vi alla var blöt och kall! Har ungefär allt jag hade på mig hängande på tork på olika ställen i mitt rum nu!


Jackan jag hade över håller verkligen för vatten.. eller hur det nu var?

Så ska jag ta och tacka min moster Camilla för kommentarerna, alltid kul då folk läser ens blogg det kanske peppar mig att skriva lite oftare? Nog för jag har blivit väldigt dålig på att blogga nu på äldre dar!

Nä nu blir det Heartland, Howrse eller något tills jag ska sova, så ser vi om dagens andra födelsedagsbarn (Grunko) har vett att komma ihåg att höra av sig innan han går och sover!

Inga kommentarer: