lördag 10 juli 2010

We could sing our own but what would it be without you?


Eftersom det inte fotades något idag så bjuder jag på en bild som togs för 2 år sen!
Dagen har spenderats på stadsfesten, gick runt där med Malin, Warro, Pingu och Jenny, massor med folk att hålla reda på, vi träffade dessutom på Lappen som jobbade duktigt och gjorde Souvas MUMS! Jag failar säkert på stavningen!

Köpte inget mer än mat där dock, hittade en fejk skinnjacka för 398 eller vad det nu var som jag var lite sugen på men med tanke på att den garanterat kommer se förjävlig ut om nån vecka så kändes det inte värt det! Jag har inte direkt bra erfarenhet av kläder köpta på torget! Så var jag lite sugen på en "Hug me or I shall destroy you" T-shirt men fanns bara i storlek 11-12 eller nått liknande, iofs så misstänker jag att jag skulle få på mig den, men den finns ju på andra ställen, i annat än barnstorlek inte för jag brukar ha problem att få på mig t-shirts och linnen i större barnstorlekar men jag behöver ju inte känna mig ONÖDIGT liten!

Sen blev det att följa med Malin och Warro hem till Malin, fick middag och satt och pratade en stund innan det blev dags att gå in mot stan igen för att ta bussen hem! Har haft en trevlig dag även om Chrissan helt klart saknades men jag fick en födelsedagspresent av henne genom Pingu, en Living Dead Doll som heter Isabel och är sjukt söt! Bilder kommer!

Ångrade mig om att ta med Systemkameran till festivalen, kom på att det är ju onödigt att ha den bland så mycket folk och då det är trångt och så! Den får ju gärna hålla i mer än 1 vecka!

Nä nu ska jag fortsätta dricka min Smirnoff Ice och se Heartland

2 kommentarer:

Christina sa...

det finns en tjej som heter squek och en varulvspojke som är vän med isabel. behöver hon vänner?

JeayL sa...

Åhå ;) Klart hon behöver! Hon ligger fortfarande kvar i förpackningen så hon ska hålla sig fin ;)