lördag 10 juli 2010

Glöm att jag finns, glöm alla ord, alla du minns

Nu är det helg, imorgon blir det Stadsfesten med några stycken, bl.a. världens finaste Malin, dock bara på dagen är sugen på att fara på kvällen men vi får se om jag får med mig någon verkar ju inte vara någon som har pengar eller lust att fara dit! Dom borde ju tänka på mitt festival/konsertbehov!

i övrigt så var jag tydligen kritvit i ansiktet då jag for hem från jobbet tidigare i veckan berättade en jobbarkompis idag men hade ju som ganska ont så kanske inte var så konstigt, är iallafall skönt att vara frisk nu!

Vet inte vad jag ska skriva, har ju knappt ens gjort någon dom senaste dagarna.. eller ja, igår/i förrgår egentligen om man kollar klockan så var Grunko förbi och sov över, vi såg Shutter Island och hade smörknivskrig, diskuterbart hur gamla vi är!

Shutter Island var helt skitskum och jag kände mig väldigt förvirrad efter den, men det jag förstod av den var: Leonardo DiCaprio är inte lika söt längre och jag tror det är skägget och bekymmersrynkorna som gör det, eller att det var över 10 år sen Titanic kom?

Nu har jag lagt batteriet till systemkameran på laddning så den är nyladdad imorgon, vet inte exakt hur lång tid batteriet räcker men känns som det räcker länge, det här är första gången jag laddar det sen jag köpte kameran!

1 kommentar:

Christina sa...

mitt batteri räcker helt klart i en vecka, och då brukar jag glömma kameran på ett par dagar också...