måndag 21 juni 2010

Gonna soak up the sun

Vaknade tidigt och hade sjukt tråkigt så frågade Linn om jag skulle med till stallet så då hängde jag ju med dit, dom har dagsuthyrning 3 dagar i rad fast jag trodde alla hästar var uthyrda, men det va många lediga, men hyrde ingen idag hade som inga pengar löst eller så men ridsugen som fan blev jag så imorgon och på onsdag så är Dille "min"

Medans Linn var ute och red så borstade jag Dille ordentligt, Kansas var ju ute så då fick det bli Dille som fick massor med uppmärksamhet istället! Vi får hoppas det går fint imorgon och på Onsdag! Känns som jag lär mig grymt mycket av att rida Dille, därför valde jag han utan att kolla om Kansas var ledig!


Tar och bjuder på en liten bild på han, och ja han är precis lika stor som han ser ut!

Inga kommentarer: