tisdag 29 juni 2010

But it's so hard when you're shallow as a shower

Sitter och hos Grunko och tuggar på en macka i väntan på att han ska hitta på vad vi ska äta fast jag gissar på att jag själv får vandra till Ica och fixa mat! Dessutom får de väl räknas som min frukost! Jag har verkligen ingen matlust på natten dessutom har jag knappt ens haft nån matlust alls, kan vara hungrig men jag vill ändå inte ha nån mat, lite smådrygt!

Sitter och dreglar efter en Nikon D90, kanske blir att beställa en då jag kommer hem, blir billigast att beställa genom internet och sidan jag tänker beställa från är enligt uppgifter väldigt bra och håller bra priser samt man kan välja att köpa ett helt paket med väska, minneskort o.s.v. även om jag vet att man kommer få köpa nya minneskort, objektiv och allt möjligt tjoller med tiden, allt eftersom man känner vad man behöver och blir bättre på att fota.

i övrigt så älskar jag nästan Grunko idag för han har inte klagat på att jag har igång Titanic Soundtrack! Satt igång det då jag skulle sova i morse, jobbar ju som sagt natt och jag har lärt mig en läxa nu, jag ska INTE börja dricka en Burn sista rasten som är kl 4, för att då är inte den tom innan jag slutar kl 6 och då är jag sen skitpigg hur länge som helst! Och dessutom har jag troligast i en kombination av dåliga matvanor, sömn åt helvete och lite för mycket koffein fått ont i magen fast nu känns det rätt lugnt!

Inga kommentarer: