fredag 2 juli 2010

There's no escape for me it wants my soul, it wants my heart

Har inte bloggat på flera dagar trots att jag faktiskt har tänkt göra det men varje gång har det blivit något annat!

I veckan har jag ju som sagt jobbat, var hos Grunko i tisdags tror jag det var, vi for bl.a. och spelade discgolf med Poro, var rätt kul även om det var äckligt mycket mygg och jag hade lite förkärlek till att slänga den rätt ut i skogen, skyller på att jag bor ute i skogen, så jag slängde den väl "hem"! Jag var i övrigt oslagbart SÄMST av oss!

Annars så har jag typ bara jobbat och längtat tillbaks till förra veckan då jag var totalt hästnörd större delen av veckan och nu har jag hästabstinens.. igen!

Jobbet säger vi inga kommentarer till!
 Men en glad nyhet att nu, efter runt 2 års längtan så är den äntligen här! Min Nikon D90! Så nu sitter jag och typ hoppar på stället och tycker det tar alldeles för lång tid för batteriet att ladda, 2 och en kvarts timme skulle det ta att ladda fullt...
Vem fan säger två och en kvarts timme i övrigt? Stod så i instruktionsboken men man säger väl ändå en 2 timmar och en kvart eller 2 timmar och 15 minuter?

I övrigt så kommer jag väl lägga upp bilder på bloggen så fort jag har fotat något! Kommer inte vara några perfekta proffsbilder i början! Har försökt läsa på lite och enda jag har fotat med systemkamera är ju typ syrrans nångång och Chrissans D5000 så det blir intressant att se hur totalförvirrad man kommer att vara i början!

Olika tips och sådär tar jag gärna emot!

Nu blir det att läsa instruktionsböckerna fram och baklänges och äta surströmming, sen kanske det blir en Cider eller så för att fira att det är helg! Måste även ta och äta upp mina M&M's som jag fick av CyberPhoto!

Inga kommentarer: