torsdag 24 juni 2010

Just a stranger on the bus trying to make his way home

Jag är äckligt trött, energin tog bara slut! Har legat och sovit större delen av kvällen, var tokvarmt att sova under duntäcket i jeans i övrigt! Och jag är så trött i händer och armar att jag hade STORA svårigheter med att få upp en colaflaska, iofs så beror det på att jag verkligen inte kan med dom nya korkarna, hur fan tänkte dom med dom?

Var ju inte tänkt att jag skulle rida idag egentligen men då fick jag sms av stallet igår kväll med en fråga om jag ville rida Dille till betet och det ville jag ju så då blev det att kliva upp tidigt idag oxå och fara till stallet!

Han skötte sig superfint! Pigg och glad, sådär att man kände att han ville springa lite fortare men inte så att han studsade runt eller ens försökte dra iväg, enda som jag kan tänka på som hände var väl att han hoppade till för nånting, vet inte vad, en fågel kanske? Iallafall han tog i princip bara ett skutt framåt och sen var det bra med det!

Måste dock erkänna att det är lite opraktiskt med gigantisk häst i skogen ibland, vissa grenar har en förmåga att hänga lite för lågt ner! Men nu är det sommarlov för hästarna så då får dom äta så dom blir superfeta, behöver jag ens nämna att jag kommer sakna att inte ha dom några minuters promenad bort?

Inga kommentarer: