måndag 7 juni 2010

Fuck you very very much....

Delvis dålig dag, tänkte åka in till stan och prata med AF och informera dom om att jag har fått jobb å sådär, men då kommer jag på ca 5 min innan bussen går att just fan, jag va ju på Olles i fredags och då betalade jag ju med dom sista lösa pengarna jag har, och eftersom jag inte har Visa så kan jag ju inte betala med kortet på bussen, så det sket sig ju så det blev en lugn dag hemma istället..

Har eftermiddag i veckan så har jobbat mellan 14-22:05, rätt lugnt skift känns klart bättre än dagtid, eftermiddag var helt okey, Var som så lugnt och skönt på fabriken! Sen får vi väl se om jag säger samma sak nästa vecka då jag tror jag har förmiddag och jobbar HELA veckan!

Sen så ha jag varit hemma å en viss person kan ju för fan ta och dra åt helvete, jag är så jäkla less på alla kanske, vi får se o.s.v. att typ aldrig kunna hitta på något för att h*n kanske ska komma förbi å sen i slutändan så sitter man här hemma i mitt rum framför datorn för att h*n som vanligt inte dök upp och man inte ha kunnat hitta på något med någon annan eftersom ett under kan ju faktiskt ske...

Inga kommentarer: