söndag 6 juni 2010

Det är svenska flaggans dag å den enda som sjunger det är jag

Nu är man hela halvvägs till 40 = 20 år! Shit så gammal man börjar bli! Fast egentligen så är jag ju född typ kvart i 12 på dagen har jag för mig att mamma har sagt.

 Dagen, egentligen igår (Lördag) spenderades i en frisörstol, Elice har klippt och färgat mitt hår, måste försöka komma ihåg att faktiskt hålla efter det! Jag trivs ju ändå bra då det inte är sådär jätte långt! Har som jag klippte mig förra sommaren, bara nån/några cm kortare, då kanske det inte blir äckligt långt så fort, kan man då önska iallafall men mitt hår växer ju som nå jäkla ogräs! Men jag blev då nöjd iallafall!

Sen så har jag och pappa varit hos Robert och Monika och ätit grillat, supergott som alltid är typ tokmätt, och nu menar jag mätt på riktigt!

Nä nu börjar det vara dags att sluta nöta Michael Jackson och sova!

Inga kommentarer: