onsdag 9 juni 2010

Say you want me then text me on the cellphone

Idag har jag skrivit på för att jobba resten av sommaren, iallafall till 13 Augusti! Känns grymt skönt att ha förlängning, och att faktiskt ha det på papper! Sen får vi väl hoppas att det blir ännu längre! Kanske så slutar det med att jag har jobbat där lika länge som pappa?

Tar liten kort resumé av dom senaste dagarna, eller ja gårdagen och idag.
Igår så åkte jag in till stan (dyrt att vara 20 hela 29 små kronor!) for in på Ica och köpte mat till jobbet + Gifflar, powerade och så lite godis! Nyttigt och bra!

Sen gick jag på AF och lämnade in Aktivitetsersättningspappret, förhoppningsvis det sista på länge! Så informerade jag dom om att jag hade jobb och ställde lite frågor som jag undrade över, tog inte så lång tid, sen gick jag på stan och kollade om jag hittade något! Måste ju köpa nya skor å kläder men jag hittar ju typ ingenting! Chrissan jag behöver dig, shopping är ju så tråkigt utan en Shopaholic till bästis!

Sen så blev det lunch köpt på Subway, behöver jag ens gå igenom vad det var på mackan eftersom det är precis samma sak som jag alltid tar! Chrissan vet! Fast jag tog med den och satt mig på torget vid fontänen och åt den i solen! Supermysigt!

Sen for jag hem å tog det lugnt, sen kom posten och det händer inte ofta, men just igår så fanns där ett paket till mig! Min present till mig själv! Titanic: Deluxe Collector's Editon, lite smånördigt kanske men jag var faktiskt tvungen! Den filmen har ju följt mig sen jag var 7-8 år! Lärde mig mer eller mindre läsa till den, och JA Leo DiCaprio var faktiskt min stora kändiscrush! Fast vilken tjej var inte kär i han då filmen kom?

Sen så blev det jobb, lite mer jobb å ännu mer jobb! Hade med mig hörlurarna till mobilen så satt och lyssnade på musik, då gick tiden helt klart fortare!

Sen så for jag hem där vid 22 så efter en stund så kom Grunko förbi och han va så fräck att han tappade mig i golvet! Fast tyvärr så var han tvungen att sova hemma eftersom han skulle upp och plugga på morgonen, jag fick väl följa med om jag ville men kände att jag behövde en riktig sovmorgon, speciellt eftersom jag jobbar HELA nästa vecka så kanske är bäst att spara på sig lite extra energi!

Så idag har jag nördat Borttagna scener, musikvideon till My heart will go on, Titanic Parodier och Alternativa slutet! Sen har jag jobbat och nu funderar jag på sömn!

How about a little ice?


En av dom mest skrattretande scenerna som blev borttagen! Jag skrattade smått då jag såg den, fanns vissa andra scener som var roliga men hade den här och så några till scener fått vara kvar så hade filmen blivit förjäkligt oseriös och knappast blivit så stor!

1 kommentar:

Christina sa...

Åh då kan du komma hit sen :D se till att spara pengarna ;)