onsdag 16 juni 2010

Does she know how you told me you'd hold me until you died but you're still alive

Sitter i min säng och har tråkigt och är skittrött! Skulle ju sova direkt jag kom hem från Grunko (typ 10 över 10 men då blev de ju att sitta å chilla ett tag, landa lite hemma typ! Så helt plötsligt halv 11 så börjar det mullra som fan, tänk er typ gammal bil och så helt huxflux så började hela huset skaka! Både läskigt och häftigt med jordskalv här, det hör ju till sånt man inte upplevt allt för många ggr, det här var endast det andra som jag har känt i hela mitt liv!

Tog ett tag innan man kom sig till ro och lyckades sova så det var skitdrygt att stiga upp i morse! Funderade på att flexa å jobba 7-15:05 istället men det kändes så drygt då jag ändå faktiskt redan var mer eller mindre vaken!

Annars har jag bara jobbat massor med timmar och sett film! Men nu vill jag sooooova!!


cause the joke that you laid on the bed that was me
And I'm not gonna fade
As soon as you close your eyes and you know it
And every time I scratch my nails down someone else's back
I hope you feel it...well can you feel it

Haha ja jag sitter och nöter Alanis Morissette en smula!

Inga kommentarer: