måndag 14 juni 2010

I don't wanna know

Hade stora svårigheter att somna inatt hade så förbannat ont i huvudet så det gick verkligen inte att somna förens jag hade tagit en värktablett, försöker att inte ta så mycket värktabletter speciellt eftersom jag vill att dom ska funka då jag faktiskt behöver dom typ då fotlederna eller halsen får psyke! Iallafall så blev det enbart ca 4 timmars sömn och det var verkligen inte godkänt eftersom jag inte har sovit särskilt bra under helgen heller!

Var som lite svårt att sova ordentligt det då man är öm i kroppen! Min högra armbåge består av en blandning av skrubbsår och blåmärken! + diverse blåmärken längst resten av armen, hur fasen lyckades jag?

Var en smula tungt att jobba, magen psykade p.g.a för lite sömn och jag satt och frös och höll på att somna mestadelen av tiden, gick dock lite bättre att hålla sig vaken efter lunch, då satt jag dessutom bredvid en och jobba så man kunde prata men riktigt på morgon då jag var i vulken var en plåga typ!
Visst det är lättare att hålla sig vaken då man står upp och jobbar men då man har haft ont i huvudet i flera dagar i sträck då vill man inte vara där det surrar och håller på så då satt jag hellre på band även om jag som sagt höll på att somna flera gånger! Tacka vet jag att ha en saftflaska bredvid sig så man får en liten överdos av socker lite nu och då!

Sen blev det Ica där jag köpte dricka, godis, gifflar och en hästtidning som jag mestadels somnade ifrån och nu ska jag typ ta och försöka sova snart igen! Borde egentligen inte ha sovit under dagen för det straffar sig ju nu! Men får försöka sova iallafall!

Inga kommentarer: