söndag 2 maj 2010

Not everything in this magical world is quite what it seems

Jag sitter och har tråkigt, vilket förklarar listan nedan! 

I helgen har det ju varit Valborgs, var tänkt att jag skulle umgås med Malin men blev som så mycket krångel så jag beslutade mig för att stanna hemma i Ersmark, och det var faktiskt riktigt trevligt, var hos pappa, hos Robert och Monika (Min morbror) och hos Mamma, jag var dessutom helt nykter och lyckades ändå ramla och slå mig! Har äckligt ont i axeln som jag lyckades sträcka eller nått då jag ramlade.. Och inte blev det bättre av att jag sov på den inatt!

Igår (lördag) var jag hemma hos mamma och åt god middag! Dom hade grillat Ren, Fläsk, och Kyckling + Majskolvar och till det fick vi pommes och grönpepparsås! Jag åt så jag var mätt resten av kvällen, och till idag! + att det ju faktiskt blev läsk och godis så kanske inte så konstigt att jag fortfarande kände mig mätt då jag vaknade i morse!

Idag har jag gjort så lite som möjligt under så lång tid som möjligt + sett Gossip Girl! AWESOME!

Inga kommentarer: