söndag 2 maj 2010

Turn off the light

Har sjukt tråkigt så jag snor en lista från Chrissan

1. Ditt namn: Jennifer "Jenna" (Skytte) Bjursell

2. Ditt personummer: 900606 resten får ni inte veta!

3. Din favorit färg: Svart, rosa, lila fast är hemligt kär i min supergröna huvtröja!

5. Ditt lycko tal: 24

6. Din storlek på kläder: Vet inte längre, 34-36 tror jag..

7. Din längd: 1.69 meter

8. Din vikt: ca 53 kg senast jag kollade

9. Din sko storlek: 38/39

10.Din favorit dag: Torsdag, Fredag och Lördag


11. Vad har du på dig: Jeans, linne och huvtröja

12. Vad har du använt för smink idag: Det som är kvar sen i fredags, typ foundation, mascara och kajalrester

13. När duschade du senast: Fredags

14. Hur många timmar sov du inatt: Alldeles lagomt många

15. Har du några djur: Katter och hund

16. Har du syskon: 1½ syster och 2 bröder + 3 bonussystrar

17. Din största önskan: Vet inte, ett långt och lyckligt liv?

18. Har du varit utomlands: Ja

19. Isåfall vart? Finland

20. vad har du för färg på dina sänglakan: vitt, svart, grönt, blått, brunt typ..

21. Hur många har du på din msn: Ingen aning

22. Hur många är Online: Ingen aning!

23. Vilken tid kliver du upp på morgonen:  Då jag vaknar för tredje gången!

24. Vad gillar du bäst: Musik, Mina vänner, Doris, Hästarna..


Vem:

Saknar du: Chrissan mest! Annars andra vänner typ Malin

Älskar du: Mina närmaste vänner.. ingen nämnd, ingen glömd!

Hatar du: Vet ej!

Gillar du: Samma som älskar, + diverse olika djur!

Ogillar du: Det finns väl vissa, men vi nämner inga namn!


25. Är du kär just nu: Det tror jag väl inte!

26. När var de senast du kysste någon: Torsdagsmorgon

27. Vem var den senaste du kysste: Grunko

28. Har du hånglat med fler än 1 person under 24 timmar: Ehm.. ja!

29. Har du någonsin kysst någon av samma kön: Nej, bara pussat!

30. Har du någonsin kysst någon av de motsatta könet: Några stycken ja..

31. Har du någonsin vart riktigt kär: Ja


Annat:

32. Har du några piercingar: Öronen, saknar nästan det i naveln..

33. Vem pussade du senast: Människa - Grunko, annars typ Cicco!

34. Rakar du benen: Då jag kommer ihåg att göra det!

35. Vem pratade du i telefon med senast: Felicia

36. Vad står de i ditt senaste sms och vem är de ifrån? Ser film - Grunko


Vem:

37. Är din bästa vän av de motsatta könet: Vet ej, Grunko?

38. Är din bästa vän av samma kön: Chrissan, och Malin på ett hörn!

39. Vem pratar du med om allt: Chrissan, Malin och stundsvis Grunko

40. Vem vet allt om dig: Samma som ovan men mest Chrissan tror jag!

41. Vem saknar du att umgås med: Chrissan helt klart! Saknar henne i stort sett varje dag! Slänger ofta upp telefonen och tänker att "åh jag MÅSTE ringa Chrissan och berätta det!" men sen kommer jag på att det skulle vara svindyrt så det får vänta tills vi båda är på Skype!

1 kommentar:

Christina sa...

Naw gullungen min :D du får ta och pallra dig hit i sommar typ :O skaffa dig ett jobb här och sedan så flyttar vi ihop >.< långdistansförhållande med dig funkar inte så bra...