måndag 3 maj 2010

I recommend walking around naked in your living room

Idag har jag inte gjort ett skit mer än vaknat upp från en dröm där en bekant dog p.g.a. hjärtfel, det var en smula creepy men turligt nog så var det ju en dröm!

Annars har jag sett hela två filmer, först Everybody's Fine, laddade hem den bara för att Kate Beckinsale var med (i övrigt var hennes dotter oxå med och spelade Kate som barn) Handlade om en gubbe vars barn flyttat över hela landet och frun har dött, när han försöker få dom att komma på besök så ställer alla barn in och skyller på att dom har för mycket att göra, så han beslutar att, kan inte barnen komma till honom så ska han komma till barnen, trots att han har dålig hälsa och läkaren inte tycker att det är en bra idé för honom att resa.

Sen nu ikväll såg jag Blood and Chocolate, har ju sett den förr, men handlar väl om en tjej som är varg/varulv nått sånt liknande, som träffar en kille, blir kär... äh tänk Twilight, men lite ombytta roller och Varulv istället för Vampyr!

Sen så såg jag att det kommer en film som jag bara måste se då den kommer! Ännu en Galoppfilm, har ju redan sett SeaBiscuit, Ruffian och Dreamer.. och nu kommer en om Secretariat, tryck på namnet för att komma till trailern, gick inte att lägga upp videon på bloggen tyvärr..

Jag är inte allt för hemligt kär i Galoppfilmer, fast då ville jag ju oxå bli Jockey då jag var liten, men det var innan jag var just under 170 lång och vägde över 50 kg! Jockey eller inte, är ändå kär i hästrasen Engelskt Fullblod!

I övrigt så är jag just nu tokmätt, typ sådär att jag mår illa!

1 kommentar:

Christina sa...

Jämför inte Blood & Chocolate med Twilight. Då blir jag ju ledssen i ögat.