söndag 18 april 2010

Sitter hemma hos Grunko och är fortfarande sjukt förkyld! Kände mig bättre en stund i morse då jag låg i sängen och inte gjorde någonting alls! Men sen då jag började röra på mig så mådde jag skit igen! Känner mig så sexig idag! Kan vi ju låtsas iallafall!

Kan dock erkänna att det tog emot att bära på väskan och en icakasse från bussen, den gick inte förbi på Stackgatan så den stannar just utanför Grunkos dörr, utan den stannade på Moröbacke Centrum vilket iofs inte är så långt bort, man går bara ner för backen, men det var inte så "bara" tog emot att överhuvudtaget stå på benen då man hade några kilos extra tyngd att släpa på! Det är massa synd om mig just nu!

Tack Jonte för att du smittade mig med värsta superförkylningen!



I övrigt, hur Wannabe Jag vet vad du gjorde förra sommaren ser inte den här filmen ut att vara?
Varför ska man kopiera en så dålig film?

2 kommentarer:

Christina sa...

filmen verkar ju vara sjukt underhållande :D den måste vi ju se ;)

hoppas du blir bättre snart, inte roligt att vara förkyld.
Men medans du är hos grunko kan du väl kolla in den här pojken ;) www.youtube.com/charlie

JeayL sa...

Den verkar sjukt B, men det brukar ju vara underhållande att se dåliga skräckisar ;)

Den kan ju inte vara sämre än Prom Night!

Så charmig pojke!