söndag 18 april 2010

I'm awake and I'm alive..

Igår, eller i förrgår enligt klockan men i fredags iallafall så var jag och hälsade på systeryster i Ume, behöver jag ens nämna att det är en smula drygt att åka buss i ca 5 timmar, inte räknat ut exakt hur lång tid jag åkte buss under dagen men runt 5 timmar iallafall.. Speciellt då jag större delen av tiden åkte ensam!

I övrigt så var det trevligt att träffa Anna, Johan och hennes onda katter! Vet inte vilken av dom det var men den orsakade ett fint ärr på min arm, vilket iofs inte är någon fara det smälter in bland det andra med tiden!
Dessutom så gör Anna våfflor och säger att man ska äta dom direkt för annars blir dom Saggiga! Hon visste inte vad man brukar syfta på då man pratar om Sagg..

Enda jag köpte var dock två tidningar, godis och en dricka, kunde inte bestämma vad jag ville ha för tidning stod och valde mellan Okey och Frida, bara för att sitta å slöläsa, men kunde inte bestämma mig så det blev båda! Okey köpte jag egentligen mest bara för att Jared Leto var på framsidan och att säga att han inte är snygg är en ren lögn! Dessutom är ju faktiskt 30 Seconds To Mars ganska så bra!

Just ja! Det är helt skitskumt att åka buss i Ume! Vad är det för fel med att använda sig av riktiga pengar? Tacka vet jag gamla goa Skelleftebussarna! Dom har man ju åkt så mycket att man känner igen många av chaufförerna! Speciellt dom som kör till och från Ersmark dock!

Och idag så mår jag som så fint, vaknade och hade ont i rygg, nacke och axlar + huvud som alltid då min nacke psykar, jag borde ta och gå till en kotknackare eller massör eller nått som kan känna om någon kanske överhuvudtaget ligger rätt i min nacke! Den har ju tyvärr blivit lite misshandlad genom åren!

Dessutom har jag åkt på värsta förkylningen! Hur oflyt är inte det? Varför ska allt skit komma på en gång?
Aja, jag ska väl förhoppningsvis överleva och är väl borta om några dagar, typ innan torsdag för då har jag bestämt att det ska ha slutat varesig det vill eller inte!

1 kommentar:

Christina sa...

Du måste börja klä dig ordentligt jenna ;) och äta mat xD

visst kommer du hit i sommar :D? och sedan så stannar du här för alltid :D? Gah, jag drivs snart till vansinne >.<