måndag 19 april 2010

Keep on walking

Sitter hemma hos Grunko och har tråkigt för han är på jobbet och det är inge kul på tv.. Klockan 11 ska jag dock se Gossip Girl för jag fick inte se det sista igår! DUM DUM Grunko! Han borde stötta mitt Gossip Girl missbruk! 

Sen får vi väl se vad jag ska göra, kanske se film, hitta nått på tv, sova, snörvla ikapp med mig själv, hosta, nysa... knarka i mig halstabletter, ipren och nässpray!

Just nu har jag dessutom både läppar och näsa insmörjd i Vaselin bara för att försöka få det att inte svida, tur det inte är en skönhetstävling! 

Grunko (Tog lägenhetsnycklarna): Du ska väl ingenstans idag? 
Jag (kråkar fram): Låter det som det?

På tal om nått kul, verkar som det ändå blir att fara på Strömsholmstävlingarna i år igen! 

1 kommentar:

Christina sa...

Stackars liten. Hoppas du blir bättre snart :)

Jag tycker att ni kan fara aningens fel och hamna här istället ;)