onsdag 10 mars 2010

Vodka and a packet of cigarettes that's all it used to be but now you're sniffing on snow when you're feeling low

Är nyss hemkommen från KompetensTorget, vi fick sluta tidigare! Var väl klara sådär halv 3 och vi brukar sluta 15:15, men jag klagar inte! Däremot funderar man på hur vissa tänker, våran grupp har slagits ihop med en annan så var det en tjej som satt rätt nära och pratade med sin kompis om att hon hade feber, så satt hon och hostade, nös och snörvlade typ hela tiden, och pratade om någon natt då hon inte kunnat sova för hon hade så ont i halsen..

Är man sjuk då stannar man hemma! Nog för man förlorar pengar på att stanna hemma från KompetensTorget, men far man dit så är ju risken ganska stor att man smittar andra, och jag känner verkligen inte för att bli sjuk igen och det tror jag nog ingen av dom andra i gruppen heller vill..

Ska ta det lugnt en stund tills det serveras mat hos mamma för då ska jag gå dit, är så trevligt väder idag! Snöar men är inte särskilt kallt (enligt andra, enligt mig så är det ju såklart iskallt!) så är slaskigt och äckligt på vissa ställen, ska i övrigt sova hos mamma inatt för att Grodan ska slippa fara på Fritids supertidigt imorgon då hon faktiskt har sportlov! Kan bli riktigt trevligt, får se vad vi hittar på!

1 kommentar:

Anonym sa...

Amiable fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.