onsdag 17 mars 2010

Well, I can't forget this evening..

Dagen började i total förvirring! Jag menar det TOTAL! Först vaknade jag några minuter innan väckarklockan skulle ringa och var superstressad för jag trodde att jag försovit mig (som vanligt) men så var ju inte fallet, så somnade jag om och då väckarklockan faktiskt ringde så var jag supertrött och det var inte bra!

Imorse har jag lyckats
  • Springa in i rum och glömt bort varför jag gick dit
  • Börja bära på randomgrejer som jag överhuvudtaget inte har en anledning att använda tidigt en onsdagmorgon!
  • Tappa bort mina sockar! Jag lovar dom var helt borta!
  • Varit nära att missa bussen
Jag och det där som kallas morgon går inte riktigt ihop! Men jag åkte till stan med nästan alla grejer jag skulle ha med, hår och smink i ordning och med kläder! Mer kan man inte förvänta sig va?

Trodde det skulle bli skittrist eftersom enda bussen som passar som går in till stan är i stan kl 11, och jag började inte på kompetenstorget förens 13:15, 2 timmar själv på stan är inte så kul! Men då gick jag och sms:ade med Eja, och så kom vi på den bra idéen att jag kan ju alltid ta och gå till henne, sagt och gjort, jag virrade mig till hennes lägenhet på Älvsbacka, tro mig det var virrigt men jag hittade! *stolt!*

Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord och tiden gick grymt snabbt, och då jag for på kompetenstorget så glömde jag vantarna så då jag slutade var jag ju tvungen att fara hem till henne igen så fastnade jag där ännu en liten stund! Skönt att få träffa lite folk, är som så tråkigt att sitta på sitt rum hela dagar!

I övrigt så testade jag ett par byxor, såg först bara bakfickorna, sen visade det sig att dom va skitfula fram på benen, men tänkte att jag testar, vissa kläder är ju snyggare på än av! Men nej, dom va supersköna och min rumpa blev minimal men FY FAN! Hade varit en sak om dom hade normala nötningar men dom såg typ lappade och sådär ut!

Så har jag testat nya Ahlgrens bilar! Saltlakrits!

Inga kommentarer: