tisdag 9 mars 2010

The spaces between my fingers are right where yours fit perfectly

Bloggar lite snabbt innan Cougar Town börjar, ja jag är lite nörd men jag gillade det!

Idag har jag varit sjukt duktig på att äta! Typ duktigare än på mycket mycket länge!
Frukost: 1 Husman och 1 glas Nyponsoppa
Lunch: Fiskgratäng och ris + ett vattenglas
Mellanmål: 1 rostad Rasker med skinka + ett glas vatten
Middag: Småplättar med sylt och grädde okänt antal!! MUMS! + ett glas med vatten
Kvällsfika: 2 Pizzabitar, Revben, saft och några glas vatten + lite ostkrokar!

Snart ska jag dricka ett glas Nyponsoppa, kanske ser ut som jag ätit jätte lite, och ja i mängd så är det väl lite i jämförelse med "normala" måltider, men försöker lära om mig att faktiskt äta regelbundet, för vissa påstår att magen ska sluta psyka om man gör så! Får hoppas dom har rätt! Så för tillfället är varje mål mat jag får i mig grymt bra!