måndag 8 mars 2010

Til love do me part

Hemma igen, varit hos mamma en stund, hon petade i mig nått att äta och klämde på min mage, ringde henne nångång efter 6 och grät i princip för jag hade så förjäkla ont i magen! DRYGT!

Ska magen fortsätta vara såhär så kommer jag bli lika äckligt smal som dom i Top Model! Men men, vi gissar på att det bara är gaser! Blir det riktigt förjävligt så får vi väl fara och kolla upp det men hoppas jag slipper det! Känns iallafall bättre nu även om det gör ont i magen, speciellt om man trycker på den, andas djupt, eller liknande!

I övrigt så har jag fått svar från blodprovet jag tog i måndags, *dramatiska trumljud* alla värden är utmärkta!
Och mina blodtrycksfall beror på att jag ärvt det (tack mamma och pappa) och för att motverka besvären kan jag konditionsträna regelbundet, kan oxå motverka besvären genom att regelbundet äta saltlakrits!

1 kommentar:

Christina sa...

jag vill också äta massa lakrits >.<