måndag 8 mars 2010

It hurts so bad

Börjar bli less, först 2 veckor med lite halsont och nått jävla virus i kroppen, sen så huxflux så slutar halsen göra ont, men då crashar magen ihop totalt! Visst den har varit orolig då jag varit sjuk, men i lördags var jag en stund på stan med Grunko och hans lillebror så blev jag tokyr sådär som då man kan svimma vilken sekund som helst och mådde dessutom tokilla, kunde knappt ens stå på benen och kunde inte bestämma om jag skulle spy eller svimma eller både och!

Fast blev lite bättre då vi kom tillbaka till lägenheten och jag fått i mig lite mat.. sen har väl magen varit lite orolig, men inte sådär att jag velat spy, tills igår kväll då fick jag stunder där det gjorde sådär förbannat ont så man vet inte vars man ska ta vägen! Sen då jag vaknade i morse så gjorde det tok ont och det gör det fortfarande stundsvis.. Varför kan inte min mage funka som andras?

Pappa är iallafall skickad på ica och apoteket för att köpa mer Nyponsoppa för min älskade (diskuterbart) bror råkade vara törstig och drack upp nån liter! Så ska han även köpa Novalycol!

Annars har jag lyckats fått i mig Fil och flingor, vet inte om det är så bra för magen, men filet var iallafall utan laktos så ska nog funka, jag har då inte dött än!

Känns som jag har väldigt tråkigt liv, inget att blogga om! Jag är ju bara sjuk hela tiden, vars försvann mitt immunförsvar?

Inga kommentarer: