måndag 1 mars 2010

Never trust a redhead

Har varit hos läkaren idag, ringde dit i morse och fick tid 10 i 11, blev chockad över att få komma dit så fort! Fast iofs går hos privatläkare eller något sånt..

Har sen förra veckan nångång haft ont i halsen, inte mycket men tillräckligt för att jag ska störa mig på det och att min ena halsmandel va lite svullen, och eftersom jag varit yr å så och haft svullna halsmandlar 4 ggr sen i somras så kändes det vettigt att kolla upp och det visade sig att mina problem berodde på ett virus, så har virusinfektion i halsen, och viruset gör tydligen så att blodtrycket (som på mig är lågt) blir ännu lägre!

Så nu så smittar jag tydligen som fan, jag får inte anstränga mig = blir det inte bättre innan torsdag så får jag inte rida! 

Måste dock förbi kompetenstorget och fixa in ett papper idag får försöka att låta bli att hosta på någon! 

1 kommentar:

Christina sa...

eller hosta på alla så att alla får det...