tisdag 23 februari 2010

Was that the wrong pill to take?

Har inte bloggat på ett tag, varit hos Grunko sen söndag kväll, helgen gjorde jag inte så mycket mer än tyckte det var förjävligt kallt, sov t.o.m hos mamma mellan fredag och lördag, smått otroligt, händer inte så ofta! 

Var med N:et och Karro en stund idag, N:et kom och hämtade upp mig, sen åkte vi till Drängsmark och hämtade upp Karro, sen åkte vi till Byske för N:et skulle förbi Franke, jag var duktig som guide, jag visste iallafall vars det var, kan dock bero på att det i princip är granne med Grunkos hus i Byske. 

Sen for vi till Karro och gjorde kladdkaka! MUMS! 

Så hamnade jag i stan igen, och så har jag och Grunko pantat i sinne, och handlat lite, var förjävligt kallt att gå! 

Annars har jag inte gjort så mycket, varit hemmafru, eller som jag börjat säga lyxhora, Anna Anka har då gett hemmafru ett nytt namn! Jag var iallafall duktig och lagade mat! Applåder till mig! 

Nu sitter jag och väntar tills vi ska sova typ, vi skulle egentligen se film men det verkar inte bli så för Grunko inte lyckas slita sig från att spela..

Inga kommentarer: