torsdag 18 februari 2010

Random acts of mindlessness

Blev tidig morgon idag! Åkte buss kvart över 9 från Grunko, och idag var han lite snabbare med att släcka lampan då han for så då kanske jag inte behöver strypa han! Somnade om direkt och vaknade ca kvart i 8..

Sen har jag bara chillat, legat och läst, har läst Kanske ett liv skriven av Sofia Hedman, läste första boken "Jag vill ha ett liv" för flera år sen så var ju som tvungen att läsa 2:an oxå! Så har jag börjat läsa Nu eller aldrig av Meg Cabot, Chrissan känner garanterat igen det, är samma författare som skrivit En Prinsessas dagbok. 

Härlig bok, men huvudpersonen ska ju vara yngre än jag är så vissa saker blir ju en smula töntiga, som typ "Oh my god! SEX! Det gååår ju inte" typ eller "En naken person HJÄLP!"

Sen har jag som vanligt varit i stallet med Maria, farit hem och ätit och ska snart tillbaka och rida världens underbaraste och finaste lilla Kansas.

Inga kommentarer: