onsdag 17 februari 2010

Can we bring yesterday back around?

Ha nyss vaknat upp ensam hos Grunko efter att ha drömt att jag är där själv och ytterdörren är olåst och så kommer några in och försöker överfalla mig! Turligt nog så lyckades jag ta mig ut och sprang fortare än jag tror är möjligt och bad någon ringa polisen..

Men snacka paniken, då man vaknar efter en sån dröm och vet att både Grunko och Isac jobbar och att dörren allra troligast inte är låst! Har kollat igenom vartenda hörn av lägenheten t.o.m skåp och under sängar! Men jag sitter och rycker till så fort något låter! Turligt nog så har jag sällskap av Wild Child soundtrack!

Varit förkyld i helgen så där är det inget vettigt att skriva om eftersom jag enbart spenderat tiden med att
1: Sova
2: Datorn
3: Tv:n
4: Mat!

I måndags fick jag tillbaka min dator, helt gratis och den har då inte gjort något elakt, än! Det betyder alltså att jag har råd att spendera pengar! Weehoo!

Igår så var jag och firade Annichen som fyllde år, Anna fyller också år, men hon får bli firad till helgen! Vi åt tårta i mängder, jag spöade folk i kort, okey kanske jag inte alls gjorde men jag vann faktiskt någon gång! Helt otroligt! Så åt vi semlor och spårade lite allmänt!

Idag blir det bibblan, stan och kompetenstorget!

1 kommentar:

Christina sa...

Vad bra att du har fått igen din dator ;) Hoppas den håller nu.

Spara pengar till då jag tvingar ner dig hit :O Vilket blir galet snart >.<