fredag 12 februari 2010

I bet there heart's all over the world tonight

Sitter i min säng och svettas! En gigantisk varmchoklad gjorde underverk för min kroppstemperatur! Nu äntligen känner jag mig varm! Nästan lite för varm! Betyder det att jag måste leva på varmchoklad dygnet runt/året runt?

Jag måste i övrigt säga att, borta bra, men hemma är helt klart bäst! Första jag gjorde då jag kom hem var att packa upp datorn och starta den, sen gå ner i köket och fixa två mackor och två glas, ett med oboy och ett med multi bara för jag inte kunde bestämma mig!

Annars så har jag varit i stallet idag, agerat bromskloss åt lillasyster och Mickey, nog för jag tycker hon stundsvis klarade sig rätt bra själv, iallafall då hon lyssnade på mina tips! Min syster är lite småsöt ändå! Och jag fick massa motion!

Sen blev det ju chilla hemma en stund och sen stallet igen och rida! Fick rida Kansas idag, helt klart nöjd! Någon som är ens lite förvånad?
Vi tränade på förvänd galopp, resultatet, Kansas kan! Jag har svårt att föra fram min vänstra höft, och jag har ridsår och kommer garanterat ha muskelvärk i sinne imorgon! på andra långsidan körde vi skänkelvikningar, och så var vi utan stigbyglar nästan hela lektionen!

Trevligt att Kansas verkligen lyssnar på allt man gör, var lite svårt med vänster galopp i höger varv, och jag gissar på att jag blev lite stressad över det, vilket han kände av så vi blev virriga och stressiga! Men tillslut lyckades vi! Höger galopp i vänster varv va vi bättre på!

Vill inte vi alla ha sommar nu?

2 kommentarer:

Shut Up and Train! sa...

Kanske dags att få igång blodcirkulationen?

JeayL sa...

Jag tror nog inte det var något fel på blodcirkulationen i tisdags!