söndag 7 februari 2010

Man ska inte blogga full

sa en väldigt klok person, närmare bestämt Pete Wentz, och jag var så duktig att jag höll mig ifrån det inatt!

Igår var jag på Basar eller hur man ska stava det på Ersmarksskolan under förmiddagen, sen åkte jag mot stan, skulle till Grunko men visade sig att han var och såg på Innebandy på Kaplan så for dit och såg slutet av matchen, tyvärr förlorade hans brorsas lag, i övrigt KAIF,

Så bjöd sen hans farmor på Pizza, så mamma behöver inte vara orolig att jag är på väg att svälta ihjäl!

Var hemma hos Grunko en stund sen fick jag hämtning av Warro och så hämtade vi upp Malin och åkte sen till Innervik (eller yttervik?) iallafall så var det någon fest där, grymt trevlig kväll, lite mysfest, alla satt och pratade med varandra, drack lite grann å sådär, åkte hem 2 cider + lite grogg (Burns+Sprit är mycket godare än ren burns) senare typ halv 2, eller hem och hem, till Grunko där jag fick 2 shots med Minttu Black och sen kom Isac hem med 4 kompisar, dom var väl inte här så länge men dom va då social!

Tycker lite synd om Grunko som skulle sova med mig, hade nått psyke så jag bara låg å skrattade åt ALLT! Sen somnade jag, vaknade ett tag senare och då hade jag sparkat av mig täcket och var skitroad över att jag knappt hade nått täcke!

Måste ju erkänna att jag är extremt lättpåverkad, fast kanske är bra! Blir som så mycket billigare då!

1 kommentar:

warnmark sa...

Sv; Ja den är verkligen jättebra :)