onsdag 3 mars 2010

Testar

Tror jag har hittat det där nya bloggergrejset! Får se om jag överlever eller om jag ska få nått psyke å bli irriterad på det!

Är fortfarande sjuk, halsen gör smått ont men jag överlever! Vill ju rida imorgon!

Har varit en rätt kul dag, varit med min bror och hans nya tjej på eftermiddagen! Hon var riktigt trevlig, klart godkänd! Vi for bl.a. och köpte pizza och en cola och har sen ätit och sett film, blev Disturbia för det var enda som vi kom på att vi alla skulle godkänna. Lite jobbigt  dock att dvdn var helskum, bilden försvann lite då och då! Skitdrygt!

Jag vill ha sommar NUUU!!!!

1 kommentar:

Christina sa...

jag provade det nya blogg-grejset när det var nytt, men fick psyke och bytte tillbaka till det gamla. men nu kör jag med det nya ist :)

du får ta och pallra dig hit till sommaren ;) saknar dig