måndag 25 januari 2010

Moröbacke... igen!

Nu sitter jag vid Grunkos dator vilket menas att jag är hemma hos han, någon som är förvånad?

Blev nästan en lång dag! Först så var det Kompetenstorget äckligt tidigt (kl 9) och sen skulle jag ju sticka på Elgiganten och lämna in datorn, visar sig att skiten bara har ett års garanti, förjävligt att min mobil för inte ens 1000 spänn har dubbelt så lång garanti tid! Men men vad gör man, skickade ändå in den, och hoppas på att det är något som går att reklamera annars kan det här bli äckligt dyrt! Aldrig mer Compaq! Typ den Laptop som hade kortast garanti, ska man tolka det som att dom är BYGGDA för att gå sönder!

I övrigt, fläkten som luktade bränt och lät skumt, den FUNKADE inte ens i butiken! Killen jag pratade med startade upp datorn å kommenterade att nu lät då inte fläkten, sen vände han på datorn och lyssnade och då var fläkten still tydligen!

Jag lever idag på Gifflar och Kexchoklad och mackor! Jag är inte hungrig och dom hittade på att äta Linssoppa! Alla vet vad jag tycker om tillagade grönsaker!

Imorgon blir det Kompetenstorget, blir bara två gånger den här veckan, och sen kommer vi bara vara där 1 gång i veckan, rätt skönt! Lite mindre pengar som går till buss!

2 kommentarer:

Christina sa...

garantierna är så sjukt dåliga på laptops, de rcker ju inte alls länge. Men sedan är de nog inte menade att man ska ha dem i över ett år heller...

Christina sa...

Men uppdatera bloggen någon gång då >.<