söndag 31 januari 2010

How am I supposed to breathe with no air?

Nu har jag inte bloggat på en evighet igen!

Kort summering,

Var hos Grunko tills i Torsdags, han va allmänt osocial, grinig och tråkig! Jäkla Xbox!

Var i stallet på eftermiddagen, red Gulli, hoppning var det den här gången, härligt positiv ponny!

Fredagen spenderades en timme på stan = Godisinköp + middag på Frasses med Grunko, supernyttigt! Sen for jag, Malin, Warro och Staffan till Piteå och såg på Avatar! Vi hade extrem tur! Man skulle hämtat ut biljetterna senast en halvtimme innan filmen började, vi lyckades hämta ut dom en kvart innan och dom var fortfarande kvar! Inte illa! Filmen var i övrigt härlig! Inte van vid att se film i 3D så Staffan hade nog rätt kul åt min rädsla för höga höjder!

Sen resten av helgen har jag inte gjort särskilt mycket! Nötte Silver Fang igår kväll, och har sett två filmer idag, en som jag inte kommer på namnet på och så A lot like love..

Imorgon ska jag fara förbi Fredde då blir det tydligen lunch och se mer film!

Hittade i övrigt en dikt jag skrev på en lektion då jag kollade igenom en påse med papper från skolan

All this times
Was made to breathe through
Frozen silence covers who you are
The edge comes closer
A desert in your mind

Inga kommentarer: