lördag 23 januari 2010

It's been a bad day!

Min dator har fått nått psyke, den var helskum igår, först så satt jag igång den, gick och duscha och sen då jag kom upp var den av, satt igång den och for på stan och sen då jag kom hem nångång i natt så var den av igen! Småskumt men min dator har ju stängt av sig förr så satt igång den.

Känner hur det börjar lukta bränt, vänder på datorn och känner vars det kommer ifrån, och det luktade som det kom från fläkten.. sen sätter jag mig vid datorn och kort efter så sloknar datorn bara! Har inte vågat sätta igång den eftersom det luktar verkligen bränt, typ bränd plast! Så höll jag först inte på att hitta garantipappret turligt nog hittade jag det!

Så räkna inte med allt för bra uppdaterad blogg på närmaste tiden! Måste t.o.m köra old school då jag ska lyssna på musik! Sjukt jobbigt med CD-spelare + skivor!

DAGENS LÅT: Ingen aning, nån på Ayreons album The Human equation cd 1.
DAGENS KLÄDSEL: jeans och huvtröja, hyfsat normalt
DAGENS DUSCH: Ingen!
DAGENS FRISYR: Oborstat skabbhår!
DAGENS SMINK: All natural!
DAGENS PARFYM: Endast och enbart deo, Ldb Berry kanske den heter!
DAGENS PLANER: Leka med Doris, äta, leva, ha laptop abstinens!
DAGENS SAKNAD: Grunko, Chrissan och Malin (såklart) pollehästarna och en fungerande dator!
DAGENS DROG: Böcker!!
DAGENS TRÅKIGASTE: Lånade 4 böcker till igår, redan utlästa!
DAGENS FINASTE: Grunko som är en gullunge då man pratar med han mitt i natten!
DAGENS KÖP: Inget!
DAGENS MAT: Blir pizza med tacoköttfärs!
DAGENS SJUKA: Ingen tror jag!
DAGENS MÅENDE: Mår smått illa för jag ätit på tok för mycket dom senaste dagarna!

1 kommentar:

Christina sa...

hahah du har så stulit listan från mig ;)

saknar dig hun :O kom hit snart :O