tisdag 8 december 2009

You set my soul alive

Nu har Malin och Warro nyss farit, är fortfarande kvar hemma hos Grunko, snart är det dags att sova gissar jag på! 

Alla har suttit och spårat som vanligt och vi kom på att vi skulle hyra film typ en kvart innan kiosken stängde, jag tror inte han som äger stället/jobbar där var allt för glad på oss! Fast iofs, han sa att han skulle stänga om 2-3 min då vi stod och försökte välja film, och då vi betalat så var då klockan 2-3 i så jag tror han bara försökte stressa oss! 

I övrigt så har jag varit på kompetenstorget idag vi jobbade med typ kunskaper och intressen, blev väldigt många kort, speciellt eftersom det var olika punkter man skulle komma på saker i, sen skulle man plocka ut 16 av dom som man kan tänka ha del av i nästa år, behöver jag säga att det blev grymt mycket häst? 

Inga kommentarer: