fredag 11 december 2009

Everybody's going to the party have a real good time

Igår så var jag ju som sagt hos Grunko, förvånad? 

Under kvällen hade vi besök av Malin och Warro, som vanligt spårade det rent allmänt, vi såg film(er) fast jag och Malin såg bara första filmen sen la vi oss i sängen och roade oss med att kolla på sexiga underkläder! 

Sen hamnade vi alla i sängen (på ett inte sexuellt sätt) utan vi satt bara allmänt och pratade och skojade, och allt spårade ännu mer ju tröttare vi blev, slutade med att Malin slet sönder Warros boxers! Hon är söt hon!

Idag har jag haft en riktigt bra dag, först så var jag tidsoptimist och höll på att missa bussen men busschauffören var jätte snäll och stannade trots att den lämnat busshållsplatsen! Jag var snäll och sa faktiskt tack åt han! Riktigt snäll chaufför många fortsätter ju bara köra!

Sen så har jag varit på stallet, mamma och Bosse följde med då Maria red, var kul att ha dom i stallet så dom fick se hur duktig hon blivit! Läskigare om dom kollat då jag red även om det gick riktigt bra idag! Kansas tittade lite på nått i ena hörnet då vi red i höger varv i början men tog inte lång tid innan han struntade i det! Han kändes mycket mindre spänd och vinglig idag! Vi körde någon övning med bommar med olika avstånd, volter, slalom och skänkelvikningar = Krockvarning och stora problem att bara åka häst, alltså en rätt bra övning!


Nu ska jag följa den där ponnyns exempel och snylta ur kylen!

I övrigt jag vill ha en Amerikansk miniatyrhäst! Kunde inte bestämma vilken bild jag skulle låna, så jag länkar direkt till AMHA

Inga kommentarer: