lördag 12 december 2009

I don't give a damn about my bad reputation

Försov mig idag och var tvungen att duscha, kan inte säga om Just Glow är bra eller dåligt med tanke på min stressduschning och total misshandel av håret idag! Använde dessutom inte balsamet, men det luktar ju så gott!

Turligt nog kunde pappa köra mig så jag blev inte så farligt sen, eller jaa.. blev jag väl men jag hann då det vi skulle göra under dagen mer eller mindre, är inte direkt stressigt på kompetenstorget.

Sen blev det julklappsshopping åt Grunko, Chrissan och Malin.. Egentligen bara tjollersaker, men tanken som räknas säger man väl? Är som svårt då man inte vet vad någon vill ha och inte har råd att köpa något jättedyrt! 

Sen blev det lunchbuffé på Tatung, var hungrig och valet stod mellan frasses eller godis som riktigt budget, och Subway och Tatung som lite dyrare och då var jag mer sugen på Tatung dessutom är det ju lite mer vettig mat! Tyvärr så blir man ju lite för mätt där! 

Träffade en gammal kompis på stan efter och åkte sen hem med 2 bussen, hemma så tog det inte lång tid fören jag hittade åt sängen och slumrade sött! 

Inga kommentarer: