lördag 12 december 2009

So things will never be the same between you and I, we intertwined our life forces and now we're unified.

Hade en grymt jobbig dröm inatt, var typ nånting så att folk blev lurade att stanna vid en fejkad trafikolycka och jag och delar av min familj, minns inte vilka som var med i bilen men stannade man och skulle hjälpa dom blev man kidnappad typ och togs till nått ställe och man kunde inte fly därifrån och heller inte ringa någon för att be om hjälp eftersom dom som hade en fångad var överallt och hörde allt man, problematiskt i massor!

Tillslut lyckades jag fly på nått sätt, och sprang längst långa skogsvägar utan att egentligen ha en aning om vars jag var och så träffade jag någon som försökte lura mig tillbaka men jag överlistade den och sprang rätt väg, sista jag minns var att jag var på en tåg/tunnelbanstation och skulle ta ett tåg till Kåge. 

Jag hatar verkligen såna drömmar man blir som så trött dagen efter dessutom! 

Just nu sitter jag och försöker låta bli godispåsen, faktiskt så är det väldigt svårt men det är mat om ca 1 timme! 

1 kommentar:

Christina sa...

Första gången du överlistade någon va ;)

Nejmne sådana drömmar är ju sjukt dryga...