tisdag 8 december 2009

It's the end of the world as we know it

Ligger i Grunkos säng framför min dator, anledningen till att jag ligger bredvid min egen och på internet är att hans dataskärm sa att den inte ville lyda mig så den bara dog då jag flyttade lite på datorn för att kunna dammsuga under databordet, helt weird och Grunko ha inte heller fått igång den! 

I övrigt så har jag varit på KompetensTorget idag, ska typ tänka ut ännu mer historier, jag kommer inte på nå historier! När fasen har jag gjort nått bra i mitt liv? Måste ju gjort det nångång men mitt huvud är helt nollställt på såna saker! Om någon kommer på nått så skriv det gärna i en kommentar! 

Träffade på Jenny och umgicks med henne en stund efter jag hade varit på grejset, va länge sen man träffade henne, och snart kommer en som det var ÄNNU längre sen jag träffade! Chrissan! Hon dyker tydligen upp den 17, kommer bli ihjälkramad, nästa iallafall lite rädd om henne måste man ju vara! Och jag måste komma mig iväg och köpa julklappar.

Näää nu slutar jag vänta på Grunko och sätter igång American Pie: The Book of Love eller något sådant!

I don't want this moment to ever end
Where everythings nothing without you
I want you to know
With everything I won't let this go, these words are my heart and soul
I'll hold on to this moment you know, 'cause I'd bleed my heart out to show
And I won't let go

3 kommentarer:

Christina sa...

jag sjöng my immortal på singstar endast för din skull ;) sedan att du varken visste om det eller höde har inget med saken att göra ;) XD

kommer du och möter mig på kvällen?

JeayL sa...

Du är ju söt du!

Kanske vi får se om jag tar mig dit o.s.v. :)

Anonym sa...

lart mycket