tisdag 15 december 2009

Are you so strong or is all the weakness in me?

Idag enligt klockan egentligen igår, har jag inte gjort något vettigt alls, verkligen inte! For på kompetenstorget och på dörren till där vi brukar vänta på läraren eller vad man ska kalla det, att han vi skulle ha var sjuk och tjejen vi oxå brukar ha skulle komma en halvtimme efter vi började, så vi var duktiga och satt oss i det där rummet och pratade lite allmänt och väntade, och väntade, och väntade... tillslut hade hela tiden gått och ingen hade dykt upp! 

Fast dom har samma problem imorgon men då skickade dom ut ett mail om att vi skulle vara lediga så då slipper man fara dit och vänta på någon som inte kommer iallafall! Var ändå rätt trevligt vi alla satt och pratade med varann om allt möjligt, typ USA, krig, miljö FRA, IPRED, och livet i allmänhet! Är i gruppen såklart antal unga, men oxå några äldre, lite kultur utbyte! 

Såg någon film hos mamma Another Cinderella Story hette den, var riktigt trevlig faktiskt rätt mycket musik och dans = klart godkänt! Vill oxå kunna dansa typ Street dance men har alldeles för dålig koordinationsförmåga! Fast det kanske är något man kan träna upp? Fast iofs, då jag dansar/rör mig till musik så brukar jag ofta flyga in i en vägg! 

Så har jag lärt mig en ny grej, att det är mjölk inklusive laktos i större delen av OLW's chips (säkert dom andra märkerna oxå) vars får dom in mjölk i chips? Hittade det då jag skulle klura ut vad det var OLW's nya smaker hete: Sourcream & Bearnaise och Sourcream & Sweet Chili, båda nya är faktiskt helt godkända, inte sådär cravings goda så man är totalt jätte sugen på just dom, föredrar Lättsaltade eller Sourcream & Onion från OLW, eller Estrellas Vickningschips fast dom räknas väl till Lättsaltade dom oxå? 

Är extremt sugen på att dippa gurka och morötter! Vet bara inte vad dippen som är så god som jag längtar efter heter! Men Tzatziki känns lockande tills jag kommer fram till det!

Inga kommentarer: