tisdag 15 december 2009

Så jävla förbannad

Går längst Jörnsvägen på väg från mamma så kommer en röd EPA farande, nämner inga namn men kan utan problem peka ut vem som är ägaren och föraren och kan nog några som läser bloggen också.
Jag går så långt in mot kanten jag kan utan att behöva gå där snön är som djupast å så väjer idiotjäveln in MOT mig och direkt han passerat mig så körde han ut mer mot mitten av vägen, 

Observera, ingen mötande trafik och inga gångare på andra sidan, logiska vore väl att väja UTÅT mot mitten av vägen, inte ut i vägkanten! Skulle fan slängt mig på bilen så man kunnat anmäla sattyget! Turligt nog så tog jag några steg ifrån bilen ut i den djupare snön..

2 kommentarer:

Christina sa...

Jenna ta ett djupt andetag. Idioten kommer att få igen. Var så säker.

MikkeyBee sa...

Oj oj! Jennifer slår näven i bordet :P