måndag 14 december 2009

You're holding my hand but you don't understand so I'm taking the road all alone in the end

Oflyt mina fotleder har levt sitt eget liv sen i Fredags, dom gör ont! Dessutom känns det väldigt opepp att lämna sängen, vilket jag faktiskt gjort för att duscha, så nu luktar mitt hår den rosa Just Glow men vore riktigt trevligt att släcka lampan och lägga sig och dra täcket över huvudet! Mitt morgonhumör är inte åt det positiva hållet! 

Har iallafall ringt och försökt väcka Grunko, men det misslyckades ordentligt, han var redan vaken och lät jätte pigg, mycket piggare än jag känner mig! Vad har han för hemligt knep?

Nu ska jag börja försöka få lite ordning på håret och sen gå till bussen!

Edit: Utopia - Within Temptation är fortfarande underbart fin!

Inga kommentarer: