fredag 13 november 2009

You scumbag you maggot you cheap lousy faggot, Happy christmas your arse I pray god it´s our last.

Jag vet det är inte riktigt jul än, men jag brukar ofta välja rubriker efter låtar jag lyssnar på och nu råkade det vara en av världens bästa välkända jullåtar, Fairytale of New York! 

Om jag inte är helt ute och cyklar så har jag för mig att den spelas på begravningen i Ps, I love you! 


Sitter och har tråkigt mitt rum är stökigt, men jag har all tid i världen att städa, samma sak med att duscha, luktar smått häst, mitt hår är skitigt (läs: Har fastnat i en egen frisyr under natten) så jag behöver verkligen duscha, men dagen känns som sådär lagomt meningslös, ungefär som att man skulle kunna gå och sova igen och vakna igen då man har något att göra! 


2 kommentarer:

Shut Up and Train! sa...

Jo, det stämmer, den spelas i PS I Love U ^^

Christina sa...

Du borde gilla GD med Ha ha youre dead. Kolla upp texten till den ^^

för övrigt spelas Red Sam nu ;)

Saknar dig hun :O