tisdag 17 november 2009

Godnatt


Nu ska jag sova, bjuder på en gammal bild från då min älskade lilla groda till lillasyster klistrade fast en mio-lapp i pannan på mig, det som står under är Budget 2, undra om hon tycker det passar in på mig?

I övrigt så var hon väldigt söt här om helgen om jag och Anna, då vi diskuterade vad halvsyskon var och sådär.
- Om jag tar bort halva Jenna så får jag hela Anna!

Sen såg hon jätte glad och nöjd ut! Ibland känner man sig så älskad av den där lilla duracellkaninen!

På tal om systrar så har jag idag sett Allt för min syster (orginaltitel: My sister's keeper) Läste ju boken i somras och jag grät, och grät lite till, och grät ännu mer! Säger samma om filmen även om det var mycket annars, och man tänkte boken på ett annat sätt, karaktärerna var ju klart annars i sättet än vad man tänkte sig, kanske är det för man uppfattar dom olika i text, men jag tror även det gjordes om för att vara lite mera lättsmält!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: