fredag 13 november 2009

This is the story of a girl who cried a river and drowned the whole world

Jag har faktiskt hunnit med ganska så mycket idag! Först vaknade jag runt 11 av att min älskade bror (som inte var så älskad då) ringde och tiggde om att jag skulle fara på stan så han kunde få sin 500-lapp som han glömt hemma, men det tyckte inte jag!

Sen somnade jag om och vaknade halv 1, och hade fått sms om att mitt paket från Hööks hade kommit, jag beställde ett par ridbyxor i söndags, och det kom idag, nästan chockad över att det gick fort! Chansade lite i storlek, tog ett par 36:or jämförde med mina vanliga kläder och då sitter 36 bra och 38 sitter kvar på kroppen mer eller mindre.. Ridbyxorna satt rätt tight i midjan men inte så jag störde mig på det så dom behåller jag! 

Hann även med att vara hos mormor och morfar och äta finska grisar och dricka fruktsoda, men ska man tro mamma så är hallonsoda the shit till finska grisar! Men det var så extremt gott! Smällde i mig 3 stycken! 

Sen har jag ju såklart varit med Grodis på stallet, sen åt jag hos mamma, min mage säger just nu åt mig att den inte tycker om pannkaka! Sen hamnade jag på Ica Maxi och sen stallet! 

Vi fick nått oförberett prov på hästens sjukdomar, var lite roande för jag hade ju gjort precis samma prov för några månader sen! Nästan roande att se vad som inte fastnar för jag tror jag lämnade blankt på samma grejer som förra gången! Sen fick vi testa sitta på en pall, som var lite som en balansplatta, skitcreepy kändes som man skulle ramla och min balans är helt åt helvete! Men ja, bara att träna!

Sen har jag suttit och sett Sex and the city, var rätt roande vissa studer, men är nog mer en Chrissan film eftersom hon har lite mer koll på mode och olika märken!

1 kommentar:

Anonym sa...

den filmen kollade jag med på zappa mellan fotbollen o filmen.
tycker du gör bra på presentationer
gör bara det du e bäst på
Ha det gött mvh Des Ormeux