onsdag 11 november 2009

Pleads and postcards

Nu sitter jag hemma hos Grunko igen.. Någon som är minsta lilla förvånad?

Idag ska jag dock hem och fira min älskade lilla lillebror som faktiskt är hela 185 cm lång (dock med garanterat lägre BMI än mig, och inte direkt någon hunk!) han blir iallafall 17 år, det betyder att man kommer träffa han på krogen om circus 1 år!

Bättre var det då han var liten och åkte runt med sin lilla blå bil eller lät mig rita på hans gosedjur! Han hjälpte faktiskt till och mamma blev jätte arg för det kom färg på väggen i lägenheten! Han ville dessutom alltid ha nagellack då vi tjejer hade det, så han fick svartglittrigt på lillfingernageln, hans bögiga sida var ganska tydlig redan då och sen har det bara blivit värre! Så var han dessutom bra att brottas med då han va några år äldre, för jag kunde kasta runt han som jag ville, så grät han och fick brotta omkull mig lite snällt så sen brottade jag omkull han igen! Det var tider det!

Nu fryser jag typ, kanske ska stoppa in mina iskalla fötter under täcket till någon som ligger och läser!

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Du är ju nästan aldrig ute på krogen, så jag är itne så övertygad om att du kommer att träffa honom där xD