lördag 7 november 2009

Put on your break lights we're in the city of wonder

Jag är extremt sådär jätte trött, som alla andra som sovit circa 2 timmar, får psyke då jag vet jag har igång väckarklockan och måste vakna tidigt så då somnar jag inte överhuvudtaget, sen så har jag ju dessutom vänt dygnet, så "skulle bara kolla datorn då jag kom hem" blev några timmars sittande! Blir nog att sova en stund då jag varit på stalljour!

Det är VITT här, har snöat ett dygn i sträck typ! Inte illa undra hur länge snön är kvar den här gången! 

Peppa mammas potatisgratäng och älgstek senare iallafall och självklart mys med Doris, och Anna om hon är kvar hos mamma! 

Nu ska jag återgå till att nöta Disturbia, och snart fara och slänga ut hästar!



Tillbaks, nu väntar dusch och sömn, behöver inte dit ikväll, skönt sen blir det upp tidigt imorgon oxå, sen ska jag sova mig genom nästa vecka!

2 kommentarer:

Christina sa...

Åh kärlek till Disturbia <3 filmen och låten ;)

idag hade vi 5-6 grader varmt ^^ riktigt härligt ;) inte en snöflinga så långt ögat kan nå :D

Shut Up and Train! sa...

Vi är nästan insnöade i Boliden >_<

Snö är bäst !